Dodací podmínky

 

Doprava

 

 

 

Osobní odběr

na výdejních místech ÚLOŽENKA.CZ.

 

Na nevyhovující zboží z objednávky (např. špatná velikost) bude pracovníkem vystaven dobropis a faktura bude ponížena o cenu zboží.

Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky. Děkujeme.

U osobním odběru na výdejních místech ÚLOŽENKA.CZ je účtován poplatek ve výši 85.- Kč

 

Zásilková doprava PPL po 

Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od předání dopravci (viz. stav odesláno zákazníkovi)

Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte email s detailními informacemi o zásilce – číslo zásilky, předpokládaný termín doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

 

Předpokládaný čas doručení si také můžete zjistit online na www.ppl.cz Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v emailu.

V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.

 

Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, zboží může být uloženo na depu PPL pro další pokus o doručení max. 10 dnů. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese, pokud se kurýrovi podaří s Vámi telefonicky spojit.

 

Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.ppl.cz či zákaznická linka PPL – 844 775 775, stačí pouze znát číslo zásilky.

 

U dobírky i bankovního převodu je účtováno poštovné ve výši 99.- Kč.

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušném depu dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum PPL na www.ppl.cz.

 

PŘI DOPRAVĚ PO ČR NEVYUŽÍVÁME SLUŽEB ČESKÉ POŠTY

 

 

PPL do zahraničí – zasílání zákazníkům z SR

Zboží je zasíláno prostřednictvím partnera PPL přímo do rukou zákazníka.

 

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem.

 

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 159,- Kč. Tyto ceny jsou vždy přepočtena na EUR ve chvíli potvrzení objednávky dle aktuálního denního kurzu ČNB. 

 

PPL je dle tarifu schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. U vyšší hmotnosti je třeba si sjednat individuální možnost dopravy.Cena poštovného se v tomto případě řídí tarifem dopravce a hmotností zásilky.

Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušném depu dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum PPL na www.ppl.cz.

Sledujte naše akce na sociálních sítích
Pro odběr novinek nám zanechejte svůj email